TVfotboll

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Spanien-USA

2009-06-24 @ 20:49:15

89 min
Nu vinner USA vågar jag säga.

***************
74 min
0-2 till USA. SKRÄLL!!!

***************
62 min
Men dom kommer inte till dom där riktigt heta chanserna än!  Dom rullar på.

***************
52 min
Nu är det ett helt annat Spanien vi ser. Mycke bättre.

***************
46 min
Slut på första 0-1 till USA. Spännande andra.

***************
45 min
Nu börjar de hända saker. Stolpskott av spanien. Snart paus.

***************
35min
Det har varit ganska dött nu ett tag. Spanien kommer ingenstans å Torres springer offside.

***************
26 min
0-1 till USA. Vad händer?
Målskytt Altidore

***************
24 min
Spanjorerna har mer och mer boll. Trycket blir hårdare mot USAs mål. Men än så länge står dom emot.
+3 Grader i Sydafrika. Va fan?

****************
20 min
Nu börjar Spanjorerna gnälla på varandra. Dom kommer inte så långt.

****************
15 min

Nu när ca kvarten gått av första halvlek så måste jag säga att USA har imponerat nå oerhört.
Radade upp chanse ett tag. Men jag tror spanien till slut kommer bli för svår.

Kommentarer

Postat av: Simon

Jag tror Spanien vänder matchen ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback