TVfotboll

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Fredag 26 juni

2009-06-26 @ 08:01:25

England U21-Sverige U21 18.00
Italien U21-Tyskland U21 20:45

ÅÅÅÅ va tråkigt. 3-0 till England efter första halvlek. Det va så tråkigt så jag satta mig med min öl å käkade grillat istället för att titta på matchen. Men i andra kom ju Sverige igång. 3-1 blev de å jag tittade in för å se hur de såg ut. 3-2 å då klistrades jag fast framför 150" TV!! Sen blev det 3-3 å jag trodde på seger. Den där nicken Berg hade i ribban i förlängningen hade lika gärna kunnat gå in. Men nu tycker jag mest synd om Molins som missade den avgörande straffen. Men jag läre säga att det var en grym match å Sverige föll med flaggan i topp!

Undrar vilka England får möta i finalen. Jag tror på tyskarna. Men jag har fel förr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback